آماده باش ۳۰ گروه راهداری در جاده‌های خوزستان

آماده باش ۳۰ گروه راهداری در جاده‌های خوزستان

صدای نفتی ..مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آماده باش ۳۰ گروه راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات لازم در جاده‌های استان خبر داد.

پایگاه خبری صدای نفتی ، محمد جولانژاد گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی، نیرو‌های راهداری خوزستان در آماده باش کامل هستند و با استقرار در محور‌های استان مانع از انسداد راه‌ها می‌شوند.
وی با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان و همچنین باز بودن همه جاده‌های ارتباطی، افزود: درحال حاضر ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات، ۲۲۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۰ گروه به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در حالت آماده باش هستند.
جولانژاد ادامه داد: در حال حاضر با تلاش نیرو‌های راهداری همه محور‌ها باز هستند، اما مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان می‌گوید: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده‌ها هستند.
وی اضافه کرد: با توجه به هشدار‌های صادر شده مبنی بر احتمال وقوع سیلاب، در تلاش هستیم با اقدامات سریع و به موقع از انسداد محور‌ها جلوگیری کنیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*