اتصال راه ارتباطی تمبی به اهواز با تکمیل راه روستایی گلی خون

اتصال راه ارتباطی تمبی به اهواز با تکمیل راه روستایی گلی خون

صدای نفتی ..مجری طرح راهسازی در اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان: با تکمیل راه روستایی گلی خون راه ارتباطی تمبی به جاده اهواز متصل می‌شود

پایگاه خبری صدای نفتی  ،بهنام محمدی گفت: ساخت راه روستایی گلی خون مسجدسلیمان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به طول ۸ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۸۵ میلیارد ریال در ابتدای شهریور امسال آغاز شد و پس از گذشت ۲ ماه عملیات اجرای آسفالت از نوع چیپسیل و در ۲ لایه به بهره برداری رسید.

وی افزود: با تکمیل این راه روستایی در فاز اول به طول ۵ کیلومتر علاوه بر ایجاد راه ارتباطی ۲ روستای پاگچ لهبری و گلی خون با جمعیتی بیش از ۷۰ خانوار در توسعه اقتصاد روستایی و دامپروری و کشاورزی منطقه تاثیر خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: تکمیل این محور بخشی از کریدور ارتباطی محور مسجدسلیمان از مسیر تمبی به اهواز نیز برقرار خواهد شد که در صورت تکمیل باقیمانده مسیر از لهبری تا پاگچ امام رضا (ع) طول راه ارتباطی از این محور تا بتوند نسبت به محور موجود تا نصف کاهش می‌یابد.

۱ دیدگاه

  1. باتشکر از راهداری واداره حمل ونقل
    با درست شدن این مسیر راه چندین روستا به شهر مسجدسلیمان آسان می‌شود و خانواده هایی که در محل‌های کلگه وبی بیان و تمبی هستن جهت رفت آمد به اهواز چندین کیلومتر کوتاه‌تر میشود

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*