اقدامات انجام شده جهت جمع‌آوری فلر‌های نفتی در خوزستان

اقدامات انجام شده جهت جمع‌آوری فلر‌های نفتی در خوزستان

صدای نفتی ...معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان : برای جمع‌آوری فلر‌های نفتی در استان اقدامات خوبی انجام شده البته برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، خرید تجهیزات و تامین منابع مالی، ضروری است.

پایگاه خبری صدای نفتی ، عبدالله افرازه شهاوند در نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: برای کاهش آمار مهاجرت و شمار بیماران تنفسی باید راهکاری برای حل مسائل زیست محیطی در استان اندیشیده شود.اقدامات  انجام شده جهت جمع‌آوری فلر‌های نفتی در خوزستان

وی گفت: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای کاهش آلایندگی شرکت‌های وابسته به خود باید از دانش و راهکار‌های به روز شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند.

افرازه شهاوند با بیان اینکه یکی از عوامل آلودگی هوای استان سوزاندن باقی مانده برداشت مزارع نیشکر است تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان موظف به خرید ماشین آلات برداشت سبز نیشکر هستند.

شهاوند در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر حل اساسی مهار آلاینده‌ها اظهار کرد: باید ساز و کاری در استان ایجاد شود که هزینه درمان بیماران تنفسی ناشی از فعالیت صنایع از سوی صنایع آلاینده به بیمارستان‌ها و بیماران پرداخت شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در این راستا، هزینه‌های درمانی بیماران تنفسی را برآورد کنند افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان به منظور ایجاد ساز و کار مربوطه، باید صنایع آلاینده را مشخص و معرفی کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه یکی دیگر از عوامل آلایندگی هوای استان فلر‌های نفتی است افزود: برای جمع‌آوری فلر‌های نفتی در استان اقدامات خوبی انجام شده البته برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، خرید تجهیزات و تامین منابع مالی مورد نیاز، ضروری است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در تامین شیر خشک در استان وجود داشت اضافه کرد: پیگیری‌های خوبی از سوی معاونت غذا و داروی استان برای تامین شیر خشک انجام شده و تا ۲ ماه آینده وضعیت توزیع این کالا در داروخانه‌ها بهتر خواهد شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*