انتقال ۶ دستگاه کانکس مدرسه‌ای به روستاهای صعب‌العبور اندیکا

انتقال ۶ دستگاه کانکس مدرسه‌ای به روستاهای صعب‌العبور اندیکا

صدای نفتی ..فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا از انتقال ۶ دستگاه کانکس مدرسه‌ای به روستاهای صعب‌العبور این شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری صدای نفتی …قاسم نوذری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با همکاری بسیج سازندگی و اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، ۶ دستگاه کانکس مدرسه‌ای به روستاهای صعب‌العبور و فاقد جاده اندیکا منتقل شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این اقدام در راستای رفع مشکلات مناطق کم‌برخوردار و محروم و به منظور ارتقای سطح آموزش و تحصیلات در سطح شهرستان اندیکا صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا عنوان کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن برخی از روستاها و عدم امکان انتقال کانکس‌ها توسط کشنده تریلر، برای جابه‌جایی آنها از بالگرد استفاده خواهد شد.

نوذری خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم در این خصوص توسط سردار باقری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان انجام می‌شود.

وی گفت: بسیج سازندگی شهرستان اندیکا با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، تلاش می‌کند تا مشکلات مناطق کم‌برخوردار را برطرف کند و خدمات لازم را به مردم ارائه دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا تصریح کرد: هم‌اکنون گروه‌های جهادی و جهادگران نیز در عرصه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به مردم منطقه هستند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*