اجرای بعضی  از مجریان در شبکه های تلویزیونی نیاز به نظارت بیشتر دارد.

اجرای بعضی از مجریان در شبکه های تلویزیونی نیاز به نظارت بیشتر دارد.

پایگاه خبری صدای نفتی . یکی از وظایف مهم صدا و سیما نظارت براجرای حسن قوانین ،تولیدات ومحتوی برنامه هایی ست که از شبکه های گوناگون پخش  می شود واتفاقا مورد بازدید اکثر خانواده ها قرار می گیرد . در طول یکسال گذشته گاهی شاهد ناهنجاری هایی در برنامه های  تفریحی ومسابقات وسرگرمی بوده ایم […]

پایگاه خبری صدای نفتی .

یکی از وظایف مهم صدا و سیما نظارت براجرای حسن قوانین ،تولیدات ومحتوی برنامه هایی ست که از شبکه های گوناگون پخش  می شود واتفاقا مورد بازدید اکثر خانواده ها قرار می گیرد .

در طول یکسال گذشته گاهی شاهد ناهنجاری هایی در برنامه های  تفریحی ومسابقات وسرگرمی بوده ایم که باید قبل از پخش چنین برنامه هایی بازبینی کامل صورت گیرد زیرا در مواردی شاهد حرکات ناموزون  وکلماتی نسنجیده ونا متعارف بعضی ازمجریان  هستیم.

با توجه به این که این  برنامه های پر بیننده  میتواند اثرات وپیام های منفی در بین جوانان داشته باشد ،زیرا میهمانان بعضی از برنامه ها  که اکثرا هنرمندان وسلبریتی ها ی معروف می باشند وگاهی مطالبی از زندگی شخصی وخصوصی خود را بیان می کنند .

شاید برای جوانان وخانواده ها الگوی مناسبی نباشد واصلا نیازی برای عنوان کردن چنین مسائل شخصی وخانوادگی در برنامه ضروری نیست .

باعث تعجب است که چگونه این باصطلاح برنامه های تفریحی ومسابقات مجوز پخش دریافت کرده اند ؟؟؟ومسئولین مربوطه چرا نظارتی در این خصوص اعمال نمی نمایند .واز طرفی مشاهد می کنیم که در بعضی مواقع یک مصاحبه وبیان  کلمه ای اشتباه باعث میشود که برخورد آنچنانی صورت گیرد.

نباید این بستر را فراهم کنیم که بعضی از سلبریتی هایی که زندگی ناموفقی داشته اند به عنوان الگو به جوانان ما معرفی والقا شوند و گاهی در خارج از مرزها باعث شوند که فرهنگ وهنر ما را به سخره  گرفته وباعث نگرانی پیشکسوتان ومردم هنر دوست  این سرزمین شوند .

به راستی چگونه به این برنامه ها مجوز پخش می دهند ما مخالف برنامه های شاد و آموزنده نیستیم اما مشاهده می شود عده ای به نام هنر به دنبال منافع شخصی وجذب مخاطب بیشتر به راحتی فرهنگ غنی این سرزمین را نادیده می گیرند وگاهی دست به چنین اقداماتی می زنند که باید مسئولین صدا وسیما وهمچنین وزارت ارشاد اسلامی  نظارت بیشتری بر کار مجریان واینگونه برنامه ها مبذول نمایند .

علی عظیمی کیا …صدای نفتی

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*