بهره برداری ۱۱۵ طرح عمرانی در مسجدسلیمان

بهره برداری ۱۱۵ طرح عمرانی در مسجدسلیمان

صدای نفتی ،۱۱۵ طرح عمرانی در مسجدسلیمان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

پایگاه خبری صدای نفتی ، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر عملیات اجرایی و بهره‌برداری از چندین طرح شاخص عمرانی در مسجدسلیمان با حضور ولی اله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری، پیمان مولایی، فرماندار شهرستان، حجت الاسلام سیدحسن سیدی احمدی امام جمعه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان صورت گرفت.

به نقل از استانداری خوزستان، در این مراسم که در ابتدا با حضور در گلزار شهدا و احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام شد، ولی اله حیاتی گفت: خدمات دولت سیزدهم در همه بخش‌ها به خصوص فعال کردن واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال تحسین برانگیز است.

وی افزود: دولت مردمی با همه توان در گره‌گشایی از مشکلات مردم پیشرو بوده و نمونه بارز آن حضور رئیس جمهور و اعضای کابینه میان مردم بوده که در نوع خود این حضور مردمی دولتمردان به این سبک و سیاق بی نظیر است.

حیاتی ادامه داد: ملت بزرگ ایران در اسفندماه امسال به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری آزمون بزرگی در پیش دارد و همانگونه که تاکنون در پاسداری از انقلاب پیش قدم بوده‌اند به فضل الهی امسال نیز حماسه بی بدیلی از مشارکت بالای خود در انتخابات خلق خواهند کرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*