تکذیب سرقت از اداره پست اندیکا خوزستان

تکذیب سرقت از اداره پست اندیکا خوزستان

پایگاه خبری صدای نفتی  / مسئول اداره پست شهرستان اندیکا خوزستان گفت: موضوع سرقت از اداره پست این شهرستان صحت ندارد. احمد نقدی پور گفت: موضوع سرقت از اداره پست این شهرستان که در فضای مجازی منتشر شده است صحت ندارد و موظوع به صورت کامل بررسی شد. او بیان داشت: پنجشنبه شب ۲۱ اسفند ماه […]

پایگاه خبری صدای نفتی  / مسئول اداره پست شهرستان اندیکا خوزستان گفت: موضوع سرقت از اداره پست این شهرستان صحت ندارد.
احمد نقدی پور گفت: موضوع سرقت از اداره پست این شهرستان که در فضای مجازی منتشر شده است صحت ندارد و موظوع به صورت کامل بررسی شد.
او بیان داشت: پنجشنبه شب ۲۱ اسفند ماه از پنجره هواکش که خیلی ابعاد کوچکی دارد و به احتمال فقط کودک می‌تواند عبور کند فردی وارد اداره پست شهرستان شد و از روی کنجکاوی تعداد ۵ الی ۱۰ بسته پستی را باز کرد اما چیزی به سرقت نرفت.
نقدی پور با تکذیب ۳۰۰ بسته پستی این شهرستان افزود: اندیکا شهرستان کوچکی است و ما روزانه بسته‌ها را به مقصد می‌رسانیم شاید چند بسته آن هم به علت نبود دریافت کننده در پست می‌ماند نگهداری و وسایل مهم نیز به صندوق منتقل می‌شود.
مسئول اداره پست شهرستان اندیکا تصریح کرد: درب‌های اداره چند قفل دارند و به راحتی کسی نمی‌تواند وارد شود از طرف دیگر نیروی انتظامی به صورت مداوم گشت زنی دارد و امنیت همیشه برقرار است

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*