جزئیات مصوبات دولت برای زلزله‌زدگان اندیکا/ بیش از ۱۹۵۰ واحد بازسازی و ۹۸۰ واحد مسکونی احداث می‌شود

جزئیات مصوبات دولت برای زلزله‌زدگان اندیکا/ بیش از ۱۹۵۰ واحد بازسازی و ۹۸۰ واحد مسکونی احداث می‌شود

صدای نفتی - استاندار خوزستان گفت: برای زلزله‌زدگان اندیکا مقرر شده ۹۸۰ واحد مسکونی ساخته و بیش از یک هزار و ۹۵۰ واحد بازسازی شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نفتی ، از اهواز، به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان پس از نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله اندیکا با حضور وزیر کشور در استانداری خوزستان اظهار داشت: شاهد حضور رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور، رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مناطق زلزله‌زده اندیکا بودیم.

وی افزود: این مسئولان در مناطق مختلف زلزله‌زده با مردم دیدار کردند و همچنین ارتباط با مردم زلزله‌زده برقرار و از نزدیک پیشرفت‌های انجام شده و نقاط ضعف نیز مشاهده شد. تصمیمات خوبی گرفته و قرار شده که در ابعاد مختلف اولویت با بازسازی مناطق مسکونی و همچنین خانه‌های تخریب شده باشد که بر این مبنا تقسیم کار انجام شده تا ۹۸۰ واحد مسکونی هرچه سریع‌تر ساخته شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته قرار است کار بازسازی یک‌هزار و ۹۵۰ واحد سریع‌تر انجام و مردم در خانه‌های خودشان مستقر خواهند شد و برای ۹۸۰ واحد دیگر نیز کار ارزیابی‌ها انجام و قرار است که سیمان مورد نیاز کامل تأمین و سریع‌تر اعزام و حمل به منطقه شود. همچنین طرح‌ تیپ خانه‌هایی که باید ساخته شو‌د هم برای خانه‌های ثابت، موقت و نیز آغل‌های دام تهیه شده که طبق آن دستگاه‌های متولی کار را انجام می‌دهند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*