جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با حضور دکتر رضا جباری برگزار شد

جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با حضور دکتر رضا جباری برگزار شد

پایگاه خبری صدای نفتی اولین جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور نماینده شهرستان،و امام جمعه حجت الاسلام سید احمدی و حاج پیمان مولایی فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن فرمانداری برگزار شد. در این جلسه معاونت فرمانداری مسجدسلیمان بخشدارهای مرکزی ،عنبر و گل گیر، ریاست شورای شهر ،ریاست راه و شهرسازی،شهردارگلگیر،مدیریت بهداشت و […]

پایگاه خبری صدای نفتی

اولین جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور نماینده شهرستان،و امام جمعه حجت الاسلام سید احمدی و حاج پیمان مولایی فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه معاونت فرمانداری مسجدسلیمان بخشدارهای مرکزی ،عنبر و گل گیر، ریاست شورای شهر ،ریاست راه و شهرسازی،شهردارگلگیر،مدیریت بهداشت و درمان، ر یاست برق، آب و فاضلاب مدیرعامل نفت و گاز مدیر بنیاد برکت گزارشات عملکرد خود را بیان نمودند.
بعد از آن حاج پیمان مولایی فرماندار ضمن عرض تسلیت و شهادت ریاست جمهوری و هیئت همراه فعالیت‌های انجام شده فرمانداری و مختصری از مشکلات و کمبودهای شهر مسجدسلیمان را مطرح نمودند.
در این جلسه علیار حسینی از طرف دکتر رضا جباری به عنوان رئیس دفتر نماینده در مسجد سلیمان و محمد جباری رئیس دفتر تهران و علی میرنام به عنوان ناظر بر عملکرد دفاتر در حوزه‌های چهار شهرستان انتخاب شدند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*