سایه مدیران پروازی بر پتروشیمی مسجدسلیمان.

سایه مدیران پروازی بر پتروشیمی مسجدسلیمان.

پایگاه خبری صدای نفتی ..سالها انتظار وکاشتن جنگلها ی آهنی ودودکش های بلند در صحرای ذیلایی بالاخره با همت مردم ومسوءلین متعهد، آنانی که دلشان برای آبادانی این دیار می سوزد به بار نشست وصحرای تاریک ذیلایی با نور درخشان وسرمایه هنگفت اقتصا دی کشور ،منور وتابان گردید .ا مردم مسجدسلیمان شهری که جوانان برومندش […]

پایگاه خبری صدای نفتی ..سالها انتظار وکاشتن جنگلها ی آهنی ودودکش های بلند در صحرای ذیلایی بالاخره با همت مردم ومسوءلین متعهد، آنانی که دلشان برای آبادانی این دیار می سوزد به بار نشست وصحرای تاریک ذیلایی با نور درخشان وسرمایه هنگفت اقتصا
دی کشور ،منور وتابان گردید .ا
مردم مسجدسلیمان شهری که جوانان برومندش برای ادامه کار وزندگی در اقصا نقاط کشورآوا ره وسرگردان بودند تعدادی در این کارخانه عظیم وتازه تاسیس مشغول به کار شدند .
جوانان تحصیل کرده وکارشنا سان با تجربه ونخبه مسجدسلیمانی چشم انتظار تحولی نوین در پتروشیمی مسجدسلیمان هستند زیرا آنان هم تجربه وهم تخصص لازم در مدیریت های این کارخانه را دارا می باشند.
شنیده ها حاکی ازاین است

مدیران پروازی پتروشیمی از مزایای حقوقی مسجدسلیمان بهره مند می شوند ولی در رفاه پایتخت یا شهرهای خوش آب وهوا دراستان های دیگرزندگی می کنند!وهیچ گونه تعلق خاطری به این شهر ندارند .
سید عبدالنبی موسوی فرد ،نماینده ولی فقیه در خوزستان در یکی از خطبه های نماز جمعه اظهار داشتند مدیران توانمند در استان کم نیستند ،پس ای مسول نظام ،دست مدیران حقوق بگیر نجومی وهمچنین مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید .

حضور مدیران پروازی در پتروشیمی مسجدسلیمان را به هر شکلی که بررسی کنیم به هیچ نتیجه مثبتی نمی رسیم چرا که این افراد صرفا راه فرودگاه مهرآباد تا صندلی مدیریتشان در پتروشیمی را می شناسند.

باتوجه به هشدارهای متعدد آیت‌ الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و پس از آن مجمع نمایندگان و استاندار خوزستان در خصوص مدیران پروازی، می بایست این موضوع بصورت جدی در دستور کار واحد‌های نظارتی قرار بگیرد و مدیریت پروازی برای کارهایی که باید در مناطق مختلف خوزستان مدیریت شوند برچیده و اجازه ندهند واحدهای تولیدی با آن عظمت در استان توسط پروازی ها اداره شوند.

مدیرانی که از مزایای حقوقی مسجدسلیمان بهره مند می شوند ولی در رفاه درخارج ازاستان زندگی می کنند!

مدیران پروازی در حالی منصوب میشوند که فرزندان مسجدسلیمان با توانایی و پتانسیل بالا در کار های اجرایی پتروشیمی که از تجربه بالایی برخوردار هستند در حاشیه کنار گذاشته می‌شوند لذا مردم مسجدسلیمان از مسئولان شهری و استانی تقاضای پایان دادن به این موضوع را دارند و در سال های گذشته یکی از مطالبات مردم مسجدسلیمان برکناری مدیران پروازی بوده است .

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*