سپاه در کنار امنیت پایدار، محرومیت‌زدایی را هم در دستور کار دارد

سپاه در کنار امنیت پایدار، محرومیت‌زدایی را هم در دستور کار دارد

صدای نفتی ...معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: مأموریت اصلی و اساسی سپاه امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس است، اما در کنار این مأموریت اصلی و اساسی خود موضوع محرومیت‌زدایی را در دستور کار دارد.

پایگاه خبری صدای نفتی ، رزمایش استانی اهدای ۱۱۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر استان خوزستان با حضور سردار ضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و جمعی از مسئولان امروز در اهواز برگزار شد.

حزنی در این مراسم، اظهار داشت: مأموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران اسلامی امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. سپاه پاسداران در کنار این مأموریت اصلی اقدامات دیگری هم انجام می‌دهد. سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی خود موضوع محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌دوستی در یک جاهایی با اولویت ویژه از جمله مناطق مرزی، مناطق حساس کشور، مناطق محروم و صعب‌العبور کشور و در برخی از ماموریت‌ها در سراسر کشور انجام وظیفه می‌کند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به موضوع ازدواج آسان گفت: ازدواج آسان از موضوعاتی است که توسط سپاه پاسداران در حال انجام است و بخشی هم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور در حال انجام است.

حزنی در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه گفت: اقدامات زیادی توسط سپاه پاسداران انجام شده است، به عنوان مثال از قبیل آبرسانی، اصلاح و بازسازی جاده‌ها، پروژه‌های محرومیت‌زدایی که تعداد بسیار زیادی هم هستند از جمله این اقدامات هستند. از همه کسانی که در استان خوزستان به فکر مردم این استان هستند قدردانی می‌کنم.

همچنین در این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با تقدیر از همه افراد و نهادهایی که در تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند همراه بودند، اظهار داشت: جشن امروز، تبلور فرمایشات رهبر معظم اتقلاب در زمینه ترویج ازدواج، تحکیم خانواده و اجرای قانون جوانی جمعیت است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف اصلی این نهاد گفت: مأموریت کمیته امداد، مدد به حیات و زندگی، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای تهیدستان با رعایت تکریم است.

شیبه با اشاره به انجام کارهای مشترک بزرگ مانند اشتغال مسکن با قرارگاه محرومیت‌زدایی سازندگی، افزود: امروز با هم‌افزایی کمیته امداد، سپاه و بسیج ۱۱۵۹ سری جهیزیه در سراسر استان با رعایت تکریم به زوج‌های تحت حمایت اهدا می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۶ هزار سری جهیزیه توزیع شد گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان شامل پنج قلم کالای اساسی شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی از تولیدات داخلی است. هر یک از این جهیزیه‌ها به ارزش ۴۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد امام خیمنی(ره)، خیران و بسیج سازندگی تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری خیرین، سپاه پاسداران، بسیج و سایر سازمان‌های پرتلاش امکانات رفاهی هر چه بیشتری را به جهت ارائه به خانواده‌های محروم و نیازمند فراهم کنیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*