ضرب و شتم بازرسان دامپزشکی اندیکا هنگام اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی

ضرب و شتم بازرسان دامپزشکی اندیکا هنگام اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی

صدای نفتی ..- رییس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا گفت: متصدی یکی از واحدهای قصابی اندیکا هنگام بازرسی بهداشتی با بازرسان اداره دامپزشکی درگیر و اقدام به فحاشی، ضرب و شتم آنها کرد.

پایگاه خبری صدای نفتی ، رضا سلطانی ریس دامپزشکی  شهرستان اندیکا روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در دهمین روز اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز، بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان اندیکا هنگام انجام بازرسی بهداشتی فرآورده‌های خام دامی توسط متصدی یک واحد عرضه فرآورده خام دامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

وی اظهارکرد: هنگام بازرسی بهداشتی متصدی یکی از واحدهای قصابی متعاقب ضبط گوشت غیر قابل مصرف، با بازرسان اداره درگیر و اقدام به فحاشی و ضرب و شتم آنها کرد.

سلطانی ادامه داد: با هماهنگی با دادستان و نیروی انتظامی شهرستان فرد خاطی دستگیر و پس از طرح شکایت و انجام مراحل قانونی در مرجع قضایی به دستور دادستان روانه زندان شد.

رییس دامپزشکی اندیکا تصریح کرد: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در حین گمنامی، همواره پاسبانان و پاسداران سلامت آحاد جامعه هستند و در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، رسالت حفاظت و حراست از بهداشت عمومی جامعه را انجام می‌دهند و در این راه، محتمل سختی‌ها و مشقت‌های زیادی می‌شوند و جان و سلامت خود را به خطر می‌اندازند.

، مدیرکل دامپزشکی استان به محض دریافت این خبر ضمن تماس با کارشناسان بهداشتی دامپزشکی مورد ضرب و شتم قرار گرفته در شهرستان اندیکا از بروز چنین حوادثی برای با حافظان سلامت جامعه انسانی ابراز تاسف کرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*