عضو شورای شهر عنبر: در صورت عدم پاسخگویی شهردار عنبر، طرح سوال و استیضاح کلید خواهد خورد

عضو شورای شهر عنبر: در صورت عدم پاسخگویی شهردار عنبر، طرح سوال و استیضاح کلید خواهد خورد

صدای نفتی ...عضو شورای شهر عنبر گفت: در صورت عدم پاسخگویی شهردار عنبر، طرح سوال و استیضاح کلید خواهد خورد

پایگاه خبری صدای نفتی //عضو شورای شهر عنبر گفت: در صورت ادامه ی روند فعلی و عدم پاسخگویی شهردار عنبر، طرح سوال و استیضاح کلید خواهد خورد.

مرتضی بوستانی عضو شورای شهر عنبر با اعلام این مطلب بیان داشت: متاسفانه طی دو ماه اخیر که به جمع اعضای شورای شهر اضافه شده ام تاکنون همکاری و تعاملی مبنی بر شفافیت و پاسخگویی از سوی شهردار عنبر نسبت به اعضای شورا مشاهده ننمودیم.
وی افزود: طی هفته های اخیر مکاتباتی مبنی بر پاسخگویی شهردار در خصوص برخی مسایل انجام گرفته که علاوه بر این از سوی ریاست شورا اراده ای مبنی بر پاسخگویی شهردار و شفافیت نسبت به برخی ابهامات مطرح شده وجود ندارد، برخی جلسات نیز بدون حضور ما برگزار می شود.
بوستانی با اشاره به حضورش در شورا و برنامه ریزی جهت خدمات رسانی بهتر شهرداری به شهروندان خاطرنشان ساخت: ما برای خدمت و نظارت بر انجام کارها با کیفیت هرچه تمام تر آمده ایم و در مسیر خدمت با کسی تعارف نداریم.
عضو شورای شهر عنبر تصریح کرد: ادامه ی رویکرد فعلی شهردار عنبر و عدم پاسخگویی به ابهامات مطرح شده و مکاتبات اخیر موجب خواهد شد که طرح سوال و استیضاح شهردار در برنامه کاری شورا قرار بگیرد.
بوستانی در خاتمه ابراز داشت: هرچند مشخص نیست که در هفته های آتی چه اقداماتی صورت خواهد گرفت اما هرگونه اقدام شورا در راستای وظایف نظارتی خود انجام خواهد شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*