لزوم ترمیم نوار‌های حفاری طرح فاضلاب شهری در مسجدسلیمان

لزوم ترمیم نوار‌های حفاری طرح فاضلاب شهری در مسجدسلیمان

صدای نفتی ...رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان: نوار‌های حفاری طرح فاضلاب شهری باعث مشکلاتی برای تردد شهروندان شده و باید ترمیم شوند.

پایگاه خبری صدای نفتی ، فرشید داودی گفت: طرح فاضلاب شهری که به صورت نیمه کاره رها شده، نشان از عدم مسئولیت پذیری شرکت آب و فاضلاب است.

وی افزود: شروع طرح فاضلاب شهری مسجدسلیمان در محدوده نفتون تا دره اشکفت باتوجه به آغاز فصل مدارس را غیر کارشناسی بود، زیرا مسیر تردد دانش آموزان در این محدوده بسته شد و باید چندین ماه قبل برای این کار اقدام می‌کردند.

داودی ادامه داد: طرح نوار حفاری ۱.۵ کیلومتری نباید زمان ۳ ماهه بخورد و باید فوری انجام شود، زیرا این موضوع باعث ترافیک شهری و آسیب‌های زیادی به خودور‌های همشهریان شده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اضافه کرد: فاضلاب شهری که به صورت نیمه کاره رها شده نشان از عدم مسئولیت پذیری شرکت آب و فاضلاب است و ما از ابتدای ورودمان به شورا دغدغه محور اصلی را داشتیم، اما همت از سوی شرکت آب فاضلاب شهری برای پایان دادن به این کار وجود ندارد و طرح به کندی صورت می‌گیرد و با توجه به عدم پیشرفت طرح، اگر مشکلی برای خودرو‌ها و شهروندان پیش بیاید آبفا باید پاسخگو باشد

وی می‌گوید: طرح فاضلاب‌های شهری در محله‌های مسجدسلیمان که در حال اجرا بود نوار‌های حفاری رها شده و کسی هم پاسخگو نیست و باید شرکت آبفا نوار‌های حفاری را به صورت صحیح ترمیم کند و به طور مثال می‌توان به محله‌های نمره دو، باغ چشمعلی، باشگاه سوارکاران، کولرشاب و بی بیان اشاره کرد.

داودی با اشاره به آسیب‌های جدی انشعابات فرسوده آبفا مسجدسلیمان به زیر ساخت شهری، گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که باعث آسیب جدی به زیر ساخت‌های شهری و به خصوص آسفالت معابر می‌شود انشعابات آب رها شده و فرسوده در سطح شهر میباشد که اداره آبفا مسجدسلیمان بعنوان متولی این کار بسیار ضعیف عمل می‌کند و هیچ کاری در این خصوص از آبفا ندیدیم و به یک معضل جدی در شهر تبدیل شده است و پیشنهاد میشود گشت آبفا در سطح شهرستان مانند دیگر شهر‌ها فعال شود و خواهان تذکرات جدی از سودی فرماندار محترم و شورای تامین به شرکت آبفا هستیم

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*