مدیر کل آموزش وپرورش خوزستان در مسجدسلیمان

مدیر کل آموزش وپرورش خوزستان در مسجدسلیمان

صدای نفتی ، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جمع مدیران مدارس مختلف شهرستان مسجدسلیمان گفت: آموزش و پرورش خوزستان با ارتقاء ۷ رتبه ای در شاخص های عمومی و تخصصی رتبه ۲۳ در بین استان های سراسر کشور شد.

پایگاه خبری صدای نفتی ،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جمع مدیران مدارس مختلف شهرستان مسجدسلیمان گفت: آموزش و پرورش خوزستان با ارتقاء ۷ رتبه ای در شاخص های عمومی و تخصصی رتبه ۲۳ در بین استان های سراسر کشور شد.

 کورش مودت ظهر امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ در جمع مدیران مدارس مختلف شهرستان مسجدسلیمان ، با اشاره به چالش‌های مختلف پیش روی آموزش و پرورش گفت: بازماندگی از تحصیل و عدالت آموزشی و کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی، چالش های اساسی آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده فرهنگیان در دوران زیست‌بوم کرونا اظهار کرد: سند تحول بنیادین به مسئله تربیت توجه ویژه‌ای داشته است و ضروری است که تربیت به عنوان یکی از محورهای اساسی در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: آموزش و پرورش تاثیر گذارترین دستگاه در بین دستگاه‌های کشور است که به صورت مستقیم در تربیت نسل‌های آینده کشور تاثیر بسزایی دارد.

مودت با عنوان اینکه خلاقیت مدیران مدارس موجب ترقی نظام تعلیم و تربیت کشور است گفت: سند چشم انداز آموزش و پرورش خوزستان با فعالیت‌های علمی و پژوهشی به صورت دقیق تنظیم شده است و در آینده آموزش و پرورش استان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*