مسئولان سیاسی به جای دخالت در ورزش، به فکر برطرف کردن مشکلات زیرساختی باشند

مسئولان سیاسی به جای دخالت در ورزش، به فکر برطرف کردن مشکلات زیرساختی باشند

بهادری گفت: زیرساخت‌های مسجد سلیمان مشکل دارد و بهتر است مسئولان سیاسی به جای دخالت در امور ورزشی، به دنبال برطرف کردن مشکلات زیرساختی باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نفتی ، عطاالله بهادری، رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات امکاناتی این باشگاه که گلایه مجتبی حسینی را هم در پی داشته عنوان کرد: حرف‌های حسینی منطقی است. در طول ۳ سالی که در هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان بودم بار‌ها به مشکلات اشاره کردم. فکر می‌کنم بهتر است مسئولان سیاسی به جای دخالت در امور ورزشی به فکر برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهر‌ها باشند. واقعیت این است که زیرساخت‌های شهر مسجد سلیمان مشکل دارد.

بهادری در ادامه گفت: شهری که چند دهه پیش فرودگاه داشت، اکنون فرودگاهی ندارد و بازیکنان نفت مسجد سلیمان مجبورند در زمینی که بازی هایشان برگزار می‌شود، تمرین کنند و این یک مشکل است. بازیکنان لیگ برتری یک زمین مناسب برای تمرین ندارند. بازیکنان کنونی تیم و حسینی که ارادت خاصی نسبت به او دارم را ما جذب کردیم. حسینی مربی خوبی است و پیشنهاد ما بود. کارنامه او در سال‌های گذشته مشخص است و حتی قرار بود که اگر تارتار در نیم فصل از تیم رفت، حسینی را جایگزین او کنیم. با حسینی وارد مذاکره هم شده بودیم.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره حمایت‌های وزارت نفت از این باشگاه اظهار داشت: این یک بحث طولانی است، اما واقعیت این است که ما تیم را با ۱۳، ۱۴ میلیارد تومان بستیم. مشکلات اقتصادی وجود دارد و حسینی درست می‌گوید. ما هم با این مشکلات مواجه شدیم. تیم قبل از بازی با پیکان در رده ششم بود که تصمیم گرفتند مدیریت باشگاه را تغییر دهند.

او درباره اقداماتی که در دوران مدیریت قبلی برای نفت مسجد سلیمان انجام شد گفت: ما اردوی تهران را برای تیم تدارک دیدیم. در آن مقطع بازیکنان شرایط خاصی داشتند و نفت مسجد سلیمان آخرین تیمی بود که مجوز حرفه‌ای آن با پیگیری‌های مسئولان شهری و وزیر نفت صادر شد. پیش از این قضایا هم با حسینی صحبت کرده بودیم و یکی از اعضای هیئت مدیره همراه با تیم به تهران رفته بود و علاوه بر اجاره کمپ از بازیکنان تست گرفته شد. تا هفته ششم هم ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد. هیچ کسی به غیر از هیئت مدیره یک ریال به تیم کمک نکرد و ما از طریق وزارت نفت به نفت مسجد سلیمان پول تزریق کردیم.

بهادری افزود: واقعیت این است که مسجد سلیمان زیرساخت‌های مناسبی ندارد و از نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم به صورت جدی پیگیر برطرف کردن این مشکل باشد. ۲ سال پیش برای رئیس جمهور نامه‌ای نوشتیم تا برای ساخت یک ورزشگاه اقدام شود و او نامه را برای واعظی فرستاد اما این موضوع پیگیری نشد‌. من نمی‌توانستم برای ساخت ورزشگاه اقدام کنم، زیرا این کار نیاز به ارتباطات نماینده شهر و استان دارد. ساخت ورزشگاه در اروپا هم از وظایف شهرداری‌ها و استانداری‌ها است. زیرساخت‌های مسجد سلیمان در شان مردم آن نیست.


بیشتر بخوانید:


رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: مسجد سلیمان اولین شهر ایران است، اما ورزشگاه کنونی برای تمرین و مسابقه مناسب نیست و باید چند زمین مناسب برای بازیکنان لیگ برتری ساخته شود، زیرا بازیکنان با تمرین و مسابقه در این زمین‌ها ممکن است دچار مصدومیت شوند. به هر حال زندگی جوانی که تمام امیدش فوتبال است و فوتبال منبع درآمد او به شمار می‌رود، دچار مشکل می‌شود و تیم هم لطمه می‌خورد. امیدوارم مسئولان شهر و استان به فکر این شهر باشند، زیرا موفقیت نفت مسجد سلیمان برای مردم این شهر نشاط آور است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*