نحوه ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۱

نحوه ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۱

صدای نفتی ،آزمون استخدامی جذب نیروهای مورد نیاز شرکت نفت ممکن است با توجه به اعلام نیاز این سازمان هر سال یا هر چند سال برگزار شود. در طی دوره های اخیر برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت، ثبت نام و برگزاری این آزمون به عهده مرکز جذب منابع انسانی وزارت نفت انجام شده است.   به عبارتی دیگر استخدام وزارت نفت معمولا زیر نظر سازمان اداری استخدامی کشور و توسط شرکت […]

صدای نفتی ،آزمون استخدامی جذب نیروهای مورد نیاز شرکت نفت ممکن است با توجه به اعلام نیاز این سازمان هر سال یا هر چند سال برگزار شود. در طی دوره های اخیر برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت، ثبت نام و برگزاری این آزمون به عهده مرکز جذب منابع انسانی وزارت نفت انجام شده است.

 

به عبارتی دیگر استخدام وزارت نفت معمولا زیر نظر سازمان اداری استخدامی کشور و توسط شرکت نفت برگزار می شود. با استناد به این موضوع پیش بینی می شود، ثبت نام استخدام شرکت نفت ۱۴۰۱ نیز زیر نظر این سازمان انجام شود.

 

در این حالت داوطلبان می بایست همانند شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی واجد شرایط آزمون استخدامی این سازمان باشند. داوطلبان باید در مهلت مقرر شده برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۱ به سایت این سازمان به نشانی nioc.ir مراجعه کرده و سپس وارد فراخوان استخدام شوند و یا مستقیما به سایت azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

 

متقاضیان موظف هستند پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت، فرم ثبت نام اینترنتی این آزمون را با اطلاعات مدارک و سوابق خود تکمیل کرده و مدارک لازم را در سایت بارگذاری کنند و پس از بررسی اطلاعات، برای ثبت نهایی آن اقدام کنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*