نفتی نشی                    نوشته علی عظیمی کیا سردبیر صدای نفتی

نفتی نشی نوشته علی عظیمی کیا سردبیر صدای نفتی

صدای نفتی ...مشکلات مالی باشگاه نفت وعدم پرداخت مطالبات معوقه باعث شد بازیکنان سر تمرین حاضر نشوند

پایگاه خبری صدای نفتی ،اعتصاب بازیکنان فوتبال نفت مسجدسلیمان وعدم حضور آنها در تمرینات این هفته که مدعی هستند  مسئولان باشگاه نفت به علت مشکلات مالی به وعده های خود عمل نکرده اند ومطالبات آنان پرداخت نشده .

این ادعای بازیکنان نفت را نمی شود نا دیده بگیریم زیرا حق مسلم آنهاست ،از طرفی بازیکنان نفت به این موضوع توجه داشته باشند بی شک کسب نتایج بسیار ضعیف ودور از انتظار این تیم باعث دلسردی مسئولین وهوادارن بی شمار آن شده است وهمین موضوع شاید درپرداخت ها تاثیر گذار بوده است .

آقایان کارشناسی که فقط شعار می دادند چرا به فکر نجات این تیم نیستند تیمی که برای حفظ ونگهداری آن در لیگ برترهزینه های هنگفتی پرداخت شده ،اشکال کار کجاست ؟تاکی نتایج ضعیف این تیم را به گردن این وآن بیندازیم ؟چرا از این فرصت باقی مانده استفاده نمی کنید وتیم نفت را از لبه پرتگاه سقوط نجات نمی دهید .

هواداران نفت از ابتدا هم انتظار رتبه تک رقمی در جدول لیگ برتر را از این تیم وکادر فنی نداشته اند ولی این وضعیت فلاکت بار وتحقیر آمیز وزنگ تفریح تیم های دیگر راهم نمی پذیریم .فراموش نکنیم شما هم به تعهدات خود در قبال مردم وهواداران این شهر عمل ننمودید .اینجا مسجدسلیمان است،شهر اولین ها شهر فوتبال از روز اول باید، نفتی نشی ،چون نفت تعهد وتعصب می خواهد و هواداران نفت هرگونه بی تفاوتی را محکوم می کنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*