وزارت نفت ملزم به اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنهاست
نماینده اهواز در مجلس؛

وزارت نفت ملزم به اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنهاست

مهندس مجتبی یوسفی در خصوص طرح تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: بر اساس این طرح ایثارگران و خانواده معزز آنها باید به رسمی تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نفتی، نماینده اهواز در واکنش به شایعاتی مبنی بر عدم اجرایی شدن این طرح در وزارت نفت با اعلام اینکه تمامی دستگاه های اجرایی بعد از ابلاغ ملزم به اجرای این قانون هستند گفت : وزارت نفت نیز مانند سایر دستگاه های اجرایی باید نسبت به اجرای این طرح جهت مشمولین اقدام نماید و نمی تواند دستورالعملی که در مجلس و شورای نگهبان “تصویب و تایید” و توسط رییس جمهور ابلاغ شده است اجرا نکند.

یوسفی در ادامه با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز کشور مدیون فداکاری های ایثارگران عزیز می باشد اظهار امیدواری کرد با اجرای صحیح و بی نقص این طرح موجبات رضایت خانواده بزرگ ایثارگران در سراسر کشور فراهم شود.

نماینده مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد با پیگیری دولت و مجلس مشکلات و موانع استخدام سایر فرزندان ایثارگران در دستگاه های اجرایی برطرف شود.

شایان ذکر است بر اساس طرحی که در مجلس تصویب و به تایید شورای نگهبان رسید دولت موظف به تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده های آنان در دستگاه های اجرایی کشور شد.

این طرح توسط رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شده است و بزودی در تمامی دستگاه های دولتی اجرایی شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*