پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای نفتی انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان با همکاری مدیریت نفت و گاز ،فرمانداری و با حضور ریاست دادگستری و دادستان شهرستان، پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان را برگزار کردند . در این جلسه حجت الاسلام مرعشی ریاست دادگستری مسجدسلیمان و ذلقی دادستان و خلیلی رئیس زندان، قنبری مدیرعامل […]

پایگاه خبری صدای نفتی

انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان با همکاری مدیریت نفت و گاز ،فرمانداری و با حضور ریاست دادگستری و دادستان شهرستان، پویش همدلی نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان را برگزار کردند .

در این جلسه حجت الاسلام مرعشی ریاست دادگستری مسجدسلیمان و ذلقی دادستان و خلیلی رئیس زندان، قنبری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان، ویکتوریا دقیقیان عضو انجمن صلح و سازش و مدیریت موسسه خیریه در خصوص حمایت مسئولین و اقشار جامعه از خانواده‌های زندانیان مطالب ایراد نمودند در این جلسه تعداد هشت نفر از زندانیان که با حمایت انجمن و خیرین آزاد شده بودند به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند .
در پایان  ۴۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان اهدا گردید.
هوشنگ فرجی یکی از اصحاب رسانه و مدیر برگزاری گرامیداشت بهمن علاالدین ۳تندیس شیر سنگی بعنوان تقدیر به ریاست دادگستری ، دادستان و مدیریت نفت و گاز مسجدسلیمان اهدا نمودند .

۱۸:۰۷

 

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*