پیام مدیر کل در پی درخشش هنرمندان تئاتر خوزستان در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور

پیام مدیر کل در پی درخشش هنرمندان تئاتر خوزستان در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور

صدای نفتی ...مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پی درخشش بی نظیر هنرمندان تئاتر استان در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در شیراز پیامی صادر کرد.

پایگاه خبری صدای نفتی ،مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، درخشش هنرمندان تئاتر این استان در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در شیراز و راه یابی نمایش های « اول شخص مفرد» از اندیمشک و « سایلنت هملت سایلنت» از اهواز جهت حضور در چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجررا به هنرمندان استان و گروه های اجرایی این نمایش ها تبریک گفت .

در این پیام آمده است:

برگزاری مجدد جشنواره های منطقه ای تئاتر فجر موجب رونق تئاتر در استان های کشور و نشانه اهمیت و جایگاه ویژه ای است که مرکز هنرهای نمایشی به تاتر در استان ها دارد .

انتخاب دو اثر نمایشی این استان در جشنواره منطقه ای و درخشش در کسب عناوین برتر کلیه بخش های جشنواره موجب سربلندی و مباهات برای جامعه‌ فرهنگ و هنر و هنرمندان استان خوزستان است.

صمیمانه این موفقیت‌ چشمگیر که در سایه تلاش های صادقانه هنرمندان استان و گروه های نمایشی راه یافته میسر شده است ، به جامعه فرهنگی و هنری استان ، بویژه هنرمندان ، اصحاب هنر، گروه های نمایشی شرکت کننده از استان در این جشنواره و عوامل اجرایی نمایش های راه یافته  تبریک و تحنیت می گویم.

امیدواریم  تا با همدلی و همراهی اهالی فرهنگ و هنر گام های مؤثری در جهت تعالی هنر استان خوزستان برداریم.

۱۰ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۲۲

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*