چرا بازسازی در برخی روستاهای اندیکا آغاز نشده است؟

چرا بازسازی در برخی روستاهای اندیکا آغاز نشده است؟

پایگاه  خبری صدای نفتی ،مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از ادامه عملیات بازسازی در اندیکا خبر داد و گفت: برخی روستاها معارض محلی دارند که ممکن است این مشکل حل نشود و عملیات اجرایی در این روستاها آغاز نشود . حسین جنتی با بیان اینکه ساخت و ساز در شهرستان اندیکا در حال انجام است، اظهار […]

پایگاه  خبری صدای نفتی ،مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از ادامه عملیات بازسازی در اندیکا خبر داد و گفت: برخی روستاها معارض محلی دارند که ممکن است این مشکل حل نشود و عملیات اجرایی در این روستاها آغاز نشود .

حسین جنتی با بیان اینکه ساخت و ساز در شهرستان اندیکا در حال انجام است، اظهار کرد: در تمام روستاها ارزیابی انجام و عملیات بازسازی آغاز شده است.

 وی افزود: از برخی بخش‌هایی که اخیرا اعلام شدند، بازدید کردیم که تعدادی از روستاها در حوزه منابع طبیعی مشکل دارند. بنابر استعلام انجام‌شده و در صورت نیاز به جابه‌جایی، این کار انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: زمان بازسازی کامل روستاهایی که دچار مشکل هستند، به رفع مشکلشان بستگی دارد. برخی روستاها در مناطق خاص هستند و باید از سازمان محیط زیست مجوز اخذ کنند که ممکن است این سازمان به این روستاها مجوز ندهد.

جنتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، بیان کرد: همچنین برخی روستاها معارض محلی دارند که ممکن است این مشکل حل نشود و عملیات اجرایی در این روستاها آغاز نشود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*