کریم بنزما از رئال مادرید جدا شد

کریم بنزما از رئال مادرید جدا شد

پایگاه خبری صدای نفتی - باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که کریم بنزما مهاجم فرانسوی به دوران حضورش در ورزشگاه برنابئو خاتمه بخشیده است.

پایگاه حبری صدای نفتی – باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که کریم بنزما مهاجم فرانسوی به دوران حضورش در ورزشگاه برنابئو خاتمه بخشیده است.
، کریم بنزما به نظر می رسد که پیشنهاد الاتحاد عربستان را پذیرفته و با قراردادی دو ساله راهی لیگ فوتبال این کشور خواهد شد. بنزما یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد داشت چرا که پس از کسب توپ طلا، قراردادی به صورت خودکار تا سال ۲۰۲۴ تمدید شده بود اما در نهایت به دوران حضورش در برنابئو خاتمه بخشید تا پس از ۱۴ سال به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید پس از کریستیانو رونالدو، این تیم را ترک کند.

رئال مادرید در دو روز اخیر جدایی چهار مهاجم خود را تایید کرده است : مارکو اسنسیو، ماریانو دیاز، ادن هازارد و حالا کریم بنزما. بدین ترتیب با پایان بازی مقابل بیلبائو فقط چهار مهاجم در لیست رئال مادرید خواهند بود یعنی وینیسیوس و رودریگو گوئس. به نظر می رسد که رئال مادرید مجبور است که حضور پرشوری را در بازار نقل و انتقالات داشته باشد و حداقل دو مهاجم سرشناس را به خدمت بگیرد که هری کین و کای هاورتز گزینه های اصلی رئال مادرید به شمار می روند.

کریم بنزما چهارده فصل در رئال مادرید حضور داشت و با کسب ۲۵ جام مشترکا با مارسلو به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*