کشف و معدوم‌سازی مرغ تاریخ گذشته در مسجدسلیمان

کشف و معدوم‌سازی مرغ تاریخ گذشته در مسجدسلیمان

پایگاه خبری صدای نفتی ، هوشنگ شرفی گفت: در بازدید‌های مستمر کارشناسان واحد بهداشت اداره دامپزشکی مسجدسلیمان از مراکز تولید، نگهداری و توزیع فرآورده‌های خام دامی، بیش از ۸۵ کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد. وی افزود: این مقدار مرغ کشتار روز کشف شده به دلیل تغییرات ارگانولپتیکی، انقضای تاریخ مصرف، کیفیت […]

پایگاه خبری صدای نفتی ، هوشنگ شرفی گفت: در بازدید‌های مستمر کارشناسان واحد بهداشت اداره دامپزشکی مسجدسلیمان از مراکز تولید، نگهداری و توزیع فرآورده‌های خام دامی، بیش از ۸۵ کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.کشف و معدوم‌سازی مرغ تاریخ گذشته در مسجدسلیمان
وی افزود: این مقدار مرغ کشتار روز کشف شده به دلیل تغییرات ارگانولپتیکی، انقضای تاریخ مصرف، کیفیت نامطلوب و ایجاد بوی تعفن به دلیل رعایت نکردن زنجیره سرد، منع مصرف انسانی تشخیص داده شد و برابر شیوه نامه‌های ابلاغی دامپزشکی ضبط و با هماهنگی مرجع قضایی در کوره لاشه سوز کشتارگاه دام شهرداری مسجدسلیمان معدوم شدند.
شرفی با اشاره به نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در همه زنجیره‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، ادامه داد: این نظارت‌ها تضمین کننده سلامت غذایی شهروندان است که به صورت مستمر توسط همکاران بخش دولتی در حال انجام است.
رئیس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان با بیان اینکه سلامت جامعه مساله‌ای نیست که بتوان با مصلحت اندیشی و ملاحظه کاری با آن برخورد کرد، گفت: برخورد قاطع با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می‌کنند در دستور کار دامپزشکی شهرستان است و با متخلفان طبق قوانین و مقررات از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.
وی در پایان از متصدیان مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی خواست برای حفظ سلامت شهروندان نسبت به رعایت ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی اقدام کنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*